שומרי המסך של אורט ע"ש רבין מעבירים את זה הלאה לתלמידי בית הספר בן גוריון

$(function(){setImageBanner('0a4603ca-50c9-4755-ba5e-d485334072e1','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26322,'Image','');})

תלמידי בית הספר אורט ע"ש רבין הגיעו לבית הספר בן גוריון על מנת להנחות את התלמידים הבוגרים כיצד להדריך את חבריהם בבית הספר בנושא התנהלות נכונה ובטוחה ברשתות החברתיות מיזם מבורך לכל הדעות

דוברות מועצה מקומית גן יבנה

תלמידים משכבה י' הפעילים במסגרת מיזם 'שומרי מסך ג'וניור' בהנחיית המורה צביה כהן, מנחים תלמידים בכיתה ד' בבית הספר בן גוריון בליווי רכזת התקשוב של בית הספר המורה ליליה סורקין.

התלמידים לינוי כליפה, איטל לב, רואי גמביאל, נדב צדוק, שקד והבה וגיא כליפה שמתנדבים במסגרת מיזם 'שומרי המסך' מגיעים לבית הספר בימי שלישי ומפעילים את התלמידים הצעירים בנושאים הקשורים להתנהלות בטוחה ברשתות החברתיות באמצעות הפעלות חווייתיות , בליווי מצגות ,פעילות חברתית, מעגלי שיח בנושא בריונות ברשת .

מטרת המפגשים היא להנחות את הג'וניורים הצעירים בכדי שירכשו כלים שיאפשרו להם להדריך את חבריהם בבית הספר. לשם כך תלמידי אורט רבין עבדו עימם על עמידה מול קהל, והשתמשו במילה קתימב"ה - קול, תנועה, ידיים, מבט, בטחון עצמי, התלהבות. כלים שיסייעו בידם לעמוד מול קהל, הג'וניורים בחרו נושא מעולמם עליו בחרו לדבר ולהתנסות בכלים אלו.

מפגשים אלו תורמים לעורר מודעות להתנהלות ראויה ברשתות החברתיות , והתלמידים חוזרים נרגשים מיכולתם להשפיע ולהנחות את הדור הבא, להתנהלות ראויה ברשתות החברתיות.

מנהלת בית הספר מרי שפונט: "אני גאה בקבוצת המנהיגות הזו! " שומרי מסך" הוכיחו כי כאשר ההדרכה נעשית בידי תלמידים יש לכך, השפעה ואפקט מתמשך. אני מבקשת להודות לקבוצה ולמנחת הקבוצה הגברת צביה כהן   , על פועלה  כל הכבוד –יישר כח!".

 

 

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה